

Kaip pardavinėti be gėdos ir nepatogumo jausmo?
Programa, kuri teigiamai pakeis požiūrį į pardavimus ir suformuos naujus autentiškus pardavėjo įgūdžius.
Išsivaduokite iš nesmagumo ir susikaustymo pardavinėjant, mokykitės kalbėti kliento kalba jau dabar!
“Minkštų” ir etiškų pardavimo įgūdžių formavimo programa.
- Teoriškai žinote, kad viskas versle, darbe ir gyvenime laikosi ant pardavimų, bet kaskart pila prakaitas, kai reikia pardavinėti pačiam…
- Stengiatės šį darbą deleguoti kitiems, bet nesate patenkintas jų rezultatais….
- Reguliariai matote “pro šoną” slystančius klientus, nors jų Jums taip reikia…
- Maža to, esate tikri, kad jiems irgi labai naudingas būtų Jūsų produktas, bet jie tarsi negirdi, koks jis vertingas…
- Sunkiai sekasi “uždaryti” sandorius, o pardavimų suvestinėse norėtumėt matyti didesnes apyvartas…
Iš tiesų padarius tik visai nedidelius pakeitimus savo požiūryje, pardavimai taps maloniu procesu tiek Jums, tiek Jūsų klientams.
Sukantiems galvą, kaip suformuoti pastovų klientų srautą ir padidinti savo pardavimus, tereikia žinoti tik keletą esminių dalykų, susijusių su teisinga komunikacija, paveikios žinutės transliavimu ir savo individualių savybių panaudojimo derybų procese.
Šioje mokymų programoje sužinosite, kaip atsiranda neigiamas požiūris į pardavimus, kaip jį neutralizuoti ir suformuoti naujus etiškus “minkštojo” pardavimo įgūdžius per trumpą laiką.
Žinant etiško pardavimo principus, galima lengvai ir negrįžtamai pakeisti savo komunikacijos su klientais kokybę ir užtikrinti ilgalaikius pirkėjų srautus.
- Pradėsite kalbėti kalba, kurią girdi ir supranta Jūsų klientai.
- Mokymų programos metu gautas žinias pritaikius praktiškai, teigiamą efektą pastebėsite jau pirmojo sandorio metu.
- Su malonumu ir džiaugsmu pardavinėsite savo produktą ar paslaugą, nesvarbu ar tai siauras nišinis produktas, ar brangi paslauga, ar stiprią konkurenciją turintis populiarus produktas.
Esu tikra savo mokymų poveikiu, nes kaskart matau, kaip žmonės savo žodžiais ir rezultatais patvirtina teigiamai pasikeitusią verslo situaciją.
Mokymų programa skirta:
- tiems, kas pradeda savo verslą ir supranta, kad be pardavimų neišsisuks;
- tiems, kurie turi savo verslą ir nori padidinti klientų srautus;
- lektoriams, treneriams ir koučeriams, kuriems aktualu parduoti savo mokymo programas;
- freelancer’iams, parduodantiems savo paslaugas;
- tinklinio marketingo atstovams;
- samdomiems darbuotojams, norintiems pagerinti savo asmenines arba kompanijos apyvartas.

Mokymus veda Sandrija Kudirkaitė– sertifikuota tarptautinio lygio pardavimų trenerė ir mokymų fasilitatorė.
Pagal specialybę esu gydytoja. Sėkmingai sukūrus privačią gydytojos praktiką ir suformavus pastovius klientų srautus, po kurio laiko iš medicinos pasukau į tarptautinius verslus.
Greitai kopiau karjeros laiptais. Daugiau nei 10 metų savo nišoje buvau pripažinta tarp geriausių 20 profesionalų pasaulyje. Vadovavau tarptautinei pardavimų grupei su metine 15-20 milijonų eurų apyvarta didelėje korporacijoje “Vision Holdings Limited”.
Jaučiausi pardavimų profė, kai prieš 12 metų Amerikoje patekau į Blair Singer pardavimų mokymus. Ten, per 5 seminaro dienas, praktinių užduočių metu, naudojant Blair metodiką, mano grupė padarė mėnesio apyvartą! Bet netikėčiausias dalykas man buvo ne skaičiai – o mano komandos narių 100% entuziastingas įsitraukimas į pardavimų procesą!
Atėjo aiškus suvokimas, kad turėdama tokius pardavimų vadovavimo svertus, aš galėsiu ramiai plaukti per bet kokių pasaulinių krizių vandenis! Nuo to laiko Blair Singer laikau savo pardavimų guru ir jo metodikos pagrindu sukūriau savo mokymų kursą “Pardavimų meistrai”.
Mokymų struktūra:
Mokymų programa
- 1-3 seminaras
- Efektyvių pardavimų principai. Kliento paveikslo piešimas. Sprendžiamos problemos įvardinimas.
- Namų darbai
- Klausimų atsakymų sesija
- 4 seminaras
- Efektyvių pardavimų principai. Sandorio uždarymas. Efektyvių pardavimų algoritmas. Pardavimų sistemos kūrimas.
- Namų darbai
- Klausimų atsakymų sesija
- 5 seminaras
- Negatyvaus vidinio dialogo suvaldymas.
- Namų darbai
- Klausimų atsakymų sesija
- 6-7 seminaras
- Etiška “minkštoji” komunikacija.
- Darbas su klientu.
- Kalbėjimas kliento kalba.
- Namų darbai
- Simuliacija
- Klausimų atsakymų sesija
- 8 seminaras
- Pardavimų praktikos intensyvas.
- 7 seminaras
- Pardavimų intensyvo analizė.
- 9 seminaras
- Efektyvių pardavimų sistemos kūrimas.
- 10-11 seminaras
- Provokatyvūs klausimai ir teisingi atsakymai darbe su klientais.
- Konfliktinių situacijų simuliacija.
DĖMESIO!
- Prisijungę dabar, gausite pardavimų santykio testą ir sandorio analizės schemą, kurią galėsite panaudoti praktikoje iš karto!
- Kartu su teorine medžiaga, gausite daug naujų praktinių įgūdžių, kuriuos kiekviename etape “apšildysite” grupėje, prieš panaudojant juos rinkoje.
- Po kiekvienų mokymų turėsite klausimų atsakymų sesiją, kur galėsite užduoti rūpimus klausimus ir spręsti praktines situacijas.
Įsigykite mokymų programą už mažiausią kainą dabar!

Speciali kaina: 590€
Dar galite spėti prisijungti!
Už šią kainą liko tik 7 laisvos vietos!
Registruotis6 dalykai, kurie pasikeis Jūsų gyvenime po šių mokymų:
Talentas derėtis ir parduoti yra kiekviename iš mūsų! Atrakinkite savąjį!
Ką mūsų klientai pasakoja apie šią programą:
Tai geriausio lygio mokymai, ką esu patyrusi iki šiol. Atvykau nusiteikusi skeptiškai. Man žodis “pardavimai” iki šiol buvo kažko blogo sinonimas, kažkas apie manipuliacijas. Tai po šių mokymų išsinesu 180• kampu pasikeitusį požiūrį. Dabar suprantu, kad visų pirma pardavimai – tai tarnystė žmonėms, padedant jiems išspręsti jų problemas, kur galiu pasidalinti su jais savo patirtimi ir gebėjimais. Buvo stipru!
Ačiū už tokius naudingus mokymus. Man labai patinka jūsų pateikiama informacija su pavyzdžiais ir humoru. Mokymuose sužinojau, kaip užbaigti pardavimą, o tai ir buvo mano spraga. Išmokau tai taikyti praktiškai. Išmokau atskirti problemas, jų sprendimą nuo sandorio uždarymo. Išmokau apie žmonių tipus ir atpažinau savo komandos narius. Žinau, kaip juos motyvuosiu ir kas jiems veiks. Suradau naujų naudingų pažinčių. Mokslai vyko be jokios įtampos.
Jau mokymų pradžioje požiūris į pardavimus pasikeitė. Man buvo naudinga sužinoti skirtingus pardavėjo tipus ir nusistatyti savąjį. Taip sužinojau savo stipriąsias ir silpnąsias savybes, kurias galiu stiprinti. Supratau dažniausiai pasitaikančias nesėkmingų pardavimų priežastis ir savo klaidas, todėl dabar galėsiu jų išvengti.